Loading...

COMMERCE

 

Den made, vi handler på, har ændret sig fundamentalt over det sidste årti. Og ændringerne vil fortsætte og gå endnu hurtigere – ændringerne i vores indkøbsmønster i løbet af CoVid-19 pandemien i 2020 har vist det, så det er tydeligt for alle. Handelen sker i stigende grad online, og hovedformålet med markedsføring er i dag at skære igennem støjen fra de mange millioner konkurrerende brands og annoncer og skabe værdi for den enkelte forbruger.

From crafting the foundations of your business strategy to building the digital platform on which you'll thrive, we’re your partner in crime. We’ll make sure you have all the tools you need to make selling look easier than tying your shoes: From fully integrated cross-platform testing and data solutions to displays tailored to individual customer purchasing behavior and automated advertisements, we’ll make it happen.

Forbrugeren i dag vil involveres på et langt højere niveau end tidligere. Kunderejsen skal være enkel og problemfri, og forbrugeren vil have personlige, digitale oplevelser, som de kan relatere til. Uanset hvor de befinder sig, hvornår på dagen de handler og hvilket udstyr, de nu engang lige sidder med.

Det er den virkelighed, din virksomhed skal agere i. Med adgang til et enormt datagrundlag og med vores erfaring fra alle digitale platforme kan vi hjælpe med at løfte din digitale tilstedeværelse til et helt nyt niveau – og dermed sikre fundamentet for din forretningsstrategi.

Vi sørger for, at du har adgang til alle de værktøjer, du skal bruge for at skabe vækst i din forretning: Værktøjer integreret på tværs af platforme til måling af din markedsføring, dataløsninger, der automatisk skræddersyr produktforslag til dine kunder, og kunderejser, der er baseret på den enkelte forbrugers interesser og købsadfærd.

Når vi bruger den enorme mængde data, som vi har adgang til, opstår helt nye muligheder. Ved at udnytte digitaliseringens mange elementer kan vi skabe en unik oplevelse for hver eneste bruger, som vi når.

Den unikke oplevelse for hver eneste individuelle kunde er kernen til succes i fremtidens eCommerce. Den moderne forbruger er krævende. Sammen knækker vi koden og skaber mindeværdige, digitale oplever – for hver eneste af dem.

Mor! Det klør igen. Hjælp mig nu…

Eftersom 80% af al trafik på KRAES bestod af travle mødre, der besøgte shoppen fra deres mobiltelefoner, havde de brug for en Mobile-First eCommerce løsning, der gjorde det nemmere at handle hurtigt. Så det var præcist hvad vi leverede.

eCommerce KRAES mockup
eCommerce site Bonzo

Jeg vil have sund mad. Nu. Alle dage.

Mange danskere ønsker at spise sundt, men har ikke tid nok (eller lad os være ærlige, interesse nok) i at lave sund mad. Vi har snydt og lavet en genvej – nu kan alle nemt spise sundt ved at tilmelde sig et intuitivt, abonnementsbaseret måltidskassesystem, skræddersyet af COBURY.

Undgå at blive uvenner med Google’s algoritme.

Turbine Forlaget havde eksekveret en stærk digital strategi, hvilket blandt andet havde resulteret i mange topplaceringer på Google. Desværre varede glæden ikke længe, da de i forbindelse med et nyt hjemmeside setup blev uvenner med Google’s algoritme. Vi kunne selvfølgelig ikke acceptere, at alt deres hårde arbejde skulle være spildt, så vi reagerede hurtigt og plejede deres forhold med Google, så de igen kunne stige til vejrs. Inden for få måneder var Turbine tilbage på toppen.

eCommerce turbine mockup
eCommerce KRAES mockup

Mor! Det klør igen. Hjælp mig nu…

Eftersom 80% af al trafik på KRAES bestod af travle mødre, der besøgte shoppen fra deres mobiltelefoner, havde de brug for en Mobile-First eCommerce løsning, der gjorde det nemmere at handle hurtigt. Så det var præcist hvad vi leverede.

eCommerce site Bonzo

Jeg vil have sund mad. Nu. Alle dage.

Mange danskere ønsker at spise sundt, men har ikke tid nok (eller lad os være ærlige, interesse nok) i at lave sund mad. Vi har snydt og lavet en genvej – nu kan alle nemt spise sundt ved at tilmelde sig et intuitivt, abonnementsbaseret måltidskassesystem, skræddersyet af COBURY.

eCommerce turbine mockup

Undgå at blive uvenner med Google’s algoritme.

Turbine Forlaget havde eksekveret en stærk digital strategi, hvilket blandt andet havde resulteret i mange topplaceringer på Google. Desværre varede glæden ikke længe, da de i forbindelse med et nyt hjemmeside setup blev uvenner med Google’s algoritme. Vi kunne selvfølgelig ikke acceptere, at alt deres hårde arbejde skulle være spildt, så vi reagerede hurtigt og plejede deres forhold med Google, så de igen kunne stige til vejrs. Inden for få måneder var Turbine tilbage på toppen.

Gør som 10.000 andre og lyt med

Kom med ombord – lær fra vores erfaringer og forstå hvordan din virksomhed bedre kan udnytte digitaliseringens mange muligheder til at skabe vækst.

Digital Performance Review

Velkommen ombord.